SZUKAJ  
wybierz dział  
Polityka prywatności

Polityka prywatności

Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Greinplast Sp. z o.o. w realizacji swoich celów biznesowych dąży do skutecznej ochrony danych osobowych naszych klientów, kontrahentów, pracowników
i współpracowników poprzez zapewnienie wymaganego poziomu bezpieczeństwa w procesie przetwarzania danych z wykorzystaniem odpowiednich rozwiązań organizacyjnych i technicznych.

Naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie Użytkownikom Serwisu ochrony prywatności zgodnie ze standardami określonymi w obowiązujących przepisach prawnych,
w szczególności w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) –
RODO (Dz. Urz. UE L 119, s.1), w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.)
oraz w ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.).

Niniejsza Polityka Prywatności określa sposób w jaki Greinplast Sp. z o.o. przetwarza Państwa dane, dlatego istotne jest dla nas zapoznanie się
i zrozumienie zawartych w niej warunków korzystania z Serwisu.

I. REGULAMIN KORZYSTANIA Z SERWISU GREINPLAST.PL

  1. Użyte definicje

       a) Usługodawca – Właściciel serwisu https://www.greinplast.pl  Greinplast Sp. z o.o. z siedzibą w Krasne 512B, 36-007 Krasne, nr KRS:
       0000014276, nr NIP: 813-32-25-363, nr REGON:  691552684

       b) Usługobiorca -  osoba prawna, osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, spółka cywilna oraz jednostka
       organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej przetwarzająca dane osobowe w zakresie określonym w RODO                

       c) RODO -  rozporządzenie 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
       osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
      danych) oraz zbiorem wytycznych, mających na celu umocnienie i ugruntowanie praw obywateli UE w   zakresie ochrony ich danych
      osobowych

       d) Serwis - strona internetowa prowadzona przez Usługodawcę pod adresem: www.greinplast.pl,  

       e) Spółka - Greinplast Sp. z o.o. z siedzibą w Krasne 512B, 36-007 Krasne,

       f) Użytkownik – osoba korzystająca z zasobów Serwisu.

  1. Informacje o formularzach zbierających Państwa dane

          Usługodawca  zbiera dane o użytkownikach Serwisu w minimalnym zakresie, niezbędnym do wykonania  świadczenia w ramach
          realizowanych usług, zgodnie z art. 18 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Podanie przez Usługobiorcę innych danych
          osobowych (tj. danych, które nie są niezbędne do realizacji usługi drogą elektroniczną) nie jest obowiązkowe, leży w sferze uznania osoby,
          której dane te dotyczą.

  1. Serwis może zarejestrować również informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP, wersji przeglądarki).
  2. Dane podane w formularzach są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza:

        a) w celu realizacji procesu obsługi kontaktu z Użytkownikiem,

        b) zamówienia i przesłania bezpłatnego biuletynu „Poradnik Profesjonalisty”,

        c) zapewnienia realizacji usług szkoleniowych i wsparcia technicznego,

        d) dostarczenia Użytkownikowi informacji marketingowych (obejmujących informacje na temat produktów i usług
        oferowanych przez Spółkę w zakresie zgodnym z wyrażonymi przez Użytkownika preferencjami),

        e) ustalenia i rozpatrywania reklamacji wyrobów i usług Spółki,

        f) zebrania niezbędnych danych do uczestniczenia przez Użytkowników w programie dotacji do termomodernizacji budynków,

        g) ułatwienia wymiany informacji za pośrednictwem mediów społecznościowych,

        h) przeprowadzania badań i analiz rynkowych, w tym dotyczących poziomu satysfakcji klientów.

  1. Zasady odpowiedzialności i korzystania z Serwisu:

        a) Użytkownik Serwisu ma prawo do używania funkcjonalności Serwisu w zakresie określonym niniejszym Regulaminem oraz odrębnymi
        regulaminami usług, świadczonych przez Usługodawcę za pomocą Serwisu,

        b) informacje zawarte na stronach Serwisu nie stanowią wiążącej oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego dla jakichkolwiek 
        podmiotów i podane zostały wyłącznie w celach informacyjnych,

        c) Użytkownik nie może dystrybuować, modyfikować, przekazywać, używać, przesyłać lub wykorzystywać treści zamieszczonych w Serwisie,
        w tym tekstów, obrazów, nagrań audio i wideo do celów publicznych lub handlowych, bez wcześniejszej pisemnej zgody Spółki,

        d) Spółka nie ponosi żadnej odpowiedzialności i nie będzie odpowiedzialna finansowo za żadne szkody lub wirusy, które mogą zainfekować
        sprzęt komputerowy lub inną własność w rezultacie wejścia do Serwisu, skorzystania z niego lub jego przeglądania, albo w rezultacie
        pobierania jakichkolwiek materiałów, danych, tekstów, obrazów, nagrań wideo lub audio z jego strony internetowej. W przypadku uznania
        przez Użytkownika, że korzystanie z Serwisu nie jest już bezpieczne, należy niezwłocznie Spółkę powiadomić o tym fakcie, 

        e) Spółka w żadnym wypadku nie ponosi odpowiedzialności za jakąkolwiek szkodę bezpośrednią lub pośrednią, wynikającą z korzystania
        z Serwisu,

        f) wszelkie znaki handlowe, towarowe, oznaczenia usług, nazwy handlowe  i logotypy są własnością Spółki. Wykorzystanie przez
        Użytkownika znaków towarowych, handlowych umieszczonych w Serwisie  jest surowo zabronione,

        g) niektóre informacje podane w Serwisie mają charakter historyczny i mogą być nieaktualne. Wszystkie informacje o charakterze
        historycznym należy uznawać za aktualne w dniu ich pierwszej publikacji.

        h) korzystanie z Serwisu oznacza akceptację postanowień Polityki Prywatności oraz zobowiązanie do ich przestrzegania. Zapoznanie się
        z Polityką Prywatności jest niezbędne. Reklamacje wynikające z nieznajomości niniejszego dokumentu będą rozpatrywane negatywnie.
        Użytkownik zapewnia, że będzie korzystał z Portalu wyłącznie w sposób zgodny z obowiązującym prawem, zasadami współżycia
        społecznego i dobrymi obyczajami, w poszanowaniu dla praw własności intelektualnej,

        i) Informujemy, że w ramach Serwisu mogą zostać zamieszczone linki umożliwiające jego Użytkownikom bezpośrednie dotarcie do innych
        stron internetowych. Spółka nie ma wpływu na prowadzoną przez ich administratorów politykę prywatności oraz wykorzystywania plików
        cookies. Zalecamy, aby przed skorzystaniem z zasobów oferowanych przez inne strony internetowe, każdy Użytkownik zapoznał się
        z dokumentem dotyczącym polityki prywatności oraz wykorzystywania plików cookies, jeżeli zostały one udostępnione, a w razie ich braku
        skontaktował się z redakcją danej strony celem uzyskania informacji na ten temat,

        j) w sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

II. INFORMACJE ZWIĄZANE ZE ZBIERANIEM I PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH (KLAUZULA INFORMACYJNA)

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Greinplast Sp. z o.o., z siedzibą
w Krasne 512B, 36-007 Krasne.

W sprawach związanych z ochroną danych osobowych   prosimy kontaktować się z Administratorem danych wykorzystując adres e-mail :
ado@greinplast.pl lub pisząc na adres: Greinplast Sp. z o.o.  Krasne 512B, 36-007 Krasne z dopiskiem „Dane osobowe”.

Zasady zbierania danych osobowych i informacji:

  1. W czasie przeglądania zawartości Serwisu przez Użytkowników, automatycznie zbierane są informacje dotyczące korzystania
    z Serwisu przez Użytkowników oraz ich adresy IP w oparciu o analizę logów dostępowych, np. typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego,
    data i czas odwiedzin, liczba połączeń, liczba otwieranych podstron Serwisu, przeglądane treści.
  2. Samo przeglądanie zawartości Serwisu nie wymaga podawania przez Użytkownika jego danych osobowych.
  3. Korzystanie z niektórych formularzy Serwisu zgodnie z ich funkcjonalnościami wymagane jest procesem rejestracji,
    z którym wiąże się podanie przez Użytkownika jego danych osobowych w niezbędnym do dalszych kontaktów zakresie. W takim przypadku
    niepodania przez Użytkownika danych osobowych może ograniczyć mu korzystanie z niektórych funkcjonalności Serwisu.
  4. Jeśli Użytkownik zgłosił swój udział w konkursie organizowanym w ramach Serwisu, zgromadzone w ten sposób dane osobowe
    są wykorzystywane dla celów związanych z konkursem, w którym Użytkownik wziął udział. W przypadku zdobycia przez Użytkownika
    nagrody jego dane teleadresowe mogą zostać przekazane podmiotowi świadczącemu usługi kurierskie w celu doręczenia nagrody,
    jeśli Użytkownik wyrazi na to zgodę. Szczegółowe warunki konkursu określa każdorazowo Regulamin konkursu.
  5. Dane osobowe zamieszczone przez Użytkownika w formularzu kontaktowym są wykorzystywane w celu udzielenia odpowiedzi
    na zapytanie złożone przez Użytkownika Serwisu.
  6. W przypadku, gdy Użytkownik Serwisu złożył zamówienie na usługę świadczoną drogą elektroniczną, której przedmiotem jest bezpłatne
    dostarczanie bezpłatnego biuletynu „Poradnik Profesjonalisty” lub w inny sposób wyraził zgodę na jego otrzymywanie, uzyskany adres
    poczty elektronicznej (adres e-mail) jest dodawany do listy e-mailingowej i jest wykorzystywany w celu wysłania Użytkownikowi biuletynu.
  7. Zebrane dane służą także do ustalania profilu Użytkownika i pozwalają na dostosowanie zawartości Serwisu oraz proponowanych usług
    do jego potrzeb. Przetwarzanie wskazanych danych zawsze odbywa się zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu
    usług drogą elektroniczną oraz zgodnie wymaganiami RODO.
  8. Informacje zbierane automatycznie wykorzystywane są do zarządzania Serwisem, stwierdzania ewentualnych zagrożeń bezpieczeństwa,
    badania ruchu Użytkowników w ramach Serwisu oraz w celach statystycznych, w tym z wykorzystaniem narzędzia Google Analytics, np.
    o regionie, z którego nastąpiło połączenie, numerze IP, dacie i czasie połączenia, źródle i liczbie połączeń, liczbie otwieranych podstron
    Serwisu lub do personalizacji zawartości podstron Serwisu. Informacje te nie są w żaden sposób łączone z danymi osobowymi Użytkownika
    Serwisu i nie są wykorzystywane do określenia tożsamości Użytkownika. Zakres informacji zbieranych automatycznie zależy od ustawień
    przeglądarki internetowej Użytkownika. Użytkownik powinien sprawdzić ustawienia swojej przeglądarki, aby dowiedzieć się jakie informacje
    są udostępniane przez przeglądarkę automatycznie lub w celu dokonania zmiany tych ustawień. W tym celu zalecamy zapoznanie się z treścią
    „Pomocy” przeglądarki internetowej. Kliknij, aby zapoznać się z informacjami dotyczącymi zablokowania narzędzia Google Analytics.
  9. Informujemy, że na podstawie obowiązujących przepisów prawa możemy zostać zobowiązani przez upoważnione do tego organy
    państwa do ujawnienia danych, w tym adresu IP Użytkownika Serwisu.

Zasady przetwarzania danych osobowych:

  1. Państwa dane osobowe uzyskane: przy zawieraniu oraz w trakcie trwania umowy lub świadczeniu usług, poprzez relacje handlowe
    (np. realizacja procesów ofertowania, zamówień, reklamacji, obsługi klienta, szkoleń, wsparcia technicznego, uczestnictwa
    w programach i konkursach) lub  w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności
    udostępnianych przez Greinplast Sp. z o.o. wykorzystujemy w następujących celach:

          a) podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem stosownej umowy regulującej zasady współpracy (podstawa art. 6 ust 1 pkt
          a RODO),

          b) zawarcia i wykonania umowy, w tym zapewnienia poprawnej jakości usług - tymi umowami mogą być również  regulaminy lub podobne
          dokumenty dostępne w usługach (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

          c) realizacja spoczywających na Spółce obowiązków wynikających z przepisów prawa np. związanych z wystawianiem i przechowywaniem
          faktur, dokumentów księgowych, dokumentów kadrowych, rozpatrywanie i dochodzenie roszczeń itp. (podstawa art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO),

          d) realizacji marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

          e) dostarczenia informacji marketingowych (obejmujących informacje na temat produktów i usług oferowanych przez Greinplast  w zakresie
          zgodnym z wyrażonymi przez Państwa preferencjami) (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);

          f) realizacja usług szkoleniowych i wsparcia technicznego dla naszych Klientów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. a RODO),

          g) dostarczanie bezpłatnych gadżetów marketingowych, materiałów informacyjnych oraz  biuletynu „Poradnik Profesjonalisty” (podstawa
          art. 6 ust. 1 lit. a RODO),

          h) organizacja i prowadzenie konkursów oraz programu lojalnościowego GreinProfit na podstawie odrębnego regulaminu (podstawa art.
          6 ust. 1 lit. a RODO),

          i) przeprowadzania badań i analiz rynkowych, w tym dotyczących poziomu satysfakcji klientów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

          j) dokonania procesu obsługi Klienta, w tym rozpatrywania reklamacji (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

          k) ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń związanych z zawartą umową/świadczonymi usługami (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

          l) ochrony osób, mienia i informacji z wykorzystaniem monitoringu wizyjnego (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

     2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt. 1 celów, tj. w zakresie realizacji
         zawartej przez Państwa umowy lub świadczenia usług, przez okres do czasu zakończenia ich realizacji, a po tym czasie przez okres oraz
         w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla realizacji uzasadnionego interesu Administratora danych w zakresie określonym
         w pkt. 1 powyżej. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na przetwarzanie danych po rozwiązaniu bądź wygaśnięciu umowy
         lub świadczenia usług, do czasu wycofania tej zgody.

     3. Przewidywane kategorie odbiorców danych: spółki powiązane z Administratorem Danych (w tym również spółki z którymi zawarto umowy
         powierzenia przetwarzania danych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych), podwykonawcy
         naszych usług (np. usługodawcy dostarczający Klientom nasze produkty), podmioty uprawnione w zakresie rozliczeń finansowych,
         skarbowych, w celach statystycznych, podmioty dostarczające nam specjalistyczne oprogramowanie, podmiot obsługujący stronę www
         oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa,  gdy wystąpią z takim żądaniem w oparciu stosowną
         podstawę prawną.

     4. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do tzw. krajów trzecich i organizacji międzynarodowych.

     5. Państwa dane będą w niektórych przypadkach za Państwa zgodą przetwarzane poprzez profilowanie w celu określenia Państwa preferencji
         i przedstawienia adekwatnych ofert naszych produktów i usług oraz ewentualnego uczestnictwa w programie lojalnościowym.

     6. Posiadają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia danych, ograniczenia
         przetwarzania. Jeśli podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, mogą Państwo wnieść
         sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych. W szczególności przysługuje Państwu  prawo sprzeciwu wobec przetwarzania na
         potrzeby marketingu bezpośredniego, w   celach analitycznych lub w przypadku profilowania i zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

     7. W przypadku, w którym podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda, mają Państwo prawo cofnięcia zgody. Cofnięcie zgody nie
         ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

     8. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest to niezbędny warunek do realizacji  przedmiotu umowy, jak
         również jest prawnie uzasadnionym interesem Spółki w związku ze współpracą z podmiotami świadczącymi swoje usługi lub oferującymi
         swoje produkty. Brak ich podania uniemożliwi zawarcie umowy lub realizacji usługi, a w przypadku ich niepełnego podania uniemożliwi
         prowadzenie rozliczeń między stronami umowy.

     9. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych w przypadku niezgodnego
         z prawem przetwarzania danych.

   10. W przypadku wyrażenia przez Państwa dodatkowej zgody na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną, Greinplast może
         przekazywać informacje handlowe w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz. U.
         z 2017 r., poz. 1219), z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poprzez przesyłanie informacji handlowych
         na podany adres email. Ponadto, w przypadku wyrażenia dodatkowej dobrowolnej zgody wyrażanej zgodnie z art. 172 ustawy z dnia
         16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1907 ze zm.),  Greinplast będzie mógł korzystać
         z telefonicznych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego. Przysługuje
         Państwu prawo do cofnięcia wyrażonej wcześniej zgody lub zgód na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie
         wpływa na zgodność przetwarzania danych Uczestnika Zarejestrowanego, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej
          cofnięciem.

III. REALIZACJA PRAW OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ

Klient Greinplast Sp. z o.o. (dalej Spółka), gość Grein Hotelu,  pracownik/były pracownik Spółki, członek rodziny pracownika/byłego pracownika,
osoba z którą Greinplast Sp. z o.o. zawarła umowę cywilnoprawną (np. umowę-zlecenie, umowę o dzieło), jest uprawniony do złożenia
wniosku w zakresie obsługi praw osoby, której dane dotyczą wynikających z Rozporządzenia 679/2016 (RODO), a Spółka jako administrator
danych  zobowiązana jest do jego rozpatrzenia według poniższych zasad:

  1. Klient lub inne osoby wymienione powyżej  (dalej wnioskodawca) może zgłosić wniosek do Greinplast Sp. z o.o.  w każdej chwili w formie pisemnej.
  2. Spółka rozpatruje wniosek złożony przez wnioskodawcę lub osobę działającą w jego imieniu:
  1. w ciągu miesiąca, licząc od dnia otrzymania żądania,
  2. w przypadku, gdy żądanie lub liczba żądań wnioskodawcy ma skomplikowany charakter, termin udzielenia odpowiedzi może zostać
    wydłużony o kolejne dwa miesiące; w terminie miesiąca od otrzymania żądania administrator danych (Spółka) informuje wnioskodawcę
    o przedłużeniu terminu,
    z podaniem przyczyn opóźnienia,
  3. w przypadku niepodjęcia działań w związku z żądaniem wnioskodawcy, administrator danych niezwłocznie – najpóźniej w ciągu miesiąca
    od otrzymania żądania, informuje go o powodach niepodjęcia działań oraz możliwości wniesienia skargi do organu nadzorczego
    (Urzędu Ochrony Danych Osobowych) oraz skorzystania ze środków ochrony prawnej przed sądem.
  1. Wnioskodawca może złożyć wniosek tylko z wykorzystaniem formularza opracowanego przez Spółkę. Formularz wniosku dostępny
    jest na stronie internetowej Spółki, w dedykowanej zakładce RODO  
    www.greinplast.pl/polityka-prywatności.html lub: w głównej siedzibie
    Spółki np. w Sekretariacie, Dziale Księgowości i Kadr, w poszczególnych Oddziałach, w recepcji Hotelu Grein. Wniosek  zawiera dane
    adresowe oraz rodzaj i szczegóły żądania wnioskodawcy.
  2. We wskazanych w punkcie 3 miejscach złożenia wniosku, pracownicy Spółki przyjmujący wniosek  obsługują wnioskodawcę tylko
    w następującym zakresie: realizacji obowiązku informacyjnego (udzielenia informacji wnioskodawcy), prawa do cofnięcia zgody
    na cele marketingowe oraz prawa do sprostowania (aktualizacji danych).  W przypadku pozostałych praw osoby, której dane
    dotyczą zawartych we wniosku, jego obsługę realizują inni, dedykowani do tego zadania pracownicy Spółki. Wniosek jest niezwłocznie
    przesyłany do tych pracowników na wydzielony adres e-mail.
  3. Bieg terminu rozpatrywania wniosku rozpoczyna się od dnia otrzymania przez Spółkę pisemnego żądania osoby, której dane dotyczą.
  4. Wnioskodawca jest  uprawniony do złożenia reklamacji w przypadku niedotrzymania terminu udzielenia odpowiedzi przez Spółkę.
  5. Administrator  Danych (Spółka) udziela wnioskodawcy odpowiedzi na piśmie, listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
  6. Spółka nie pobiera żadnych opłat za przyjęcie i rozpatrzenie pierwszego wniosku. Jeżeli częstotliwość przedstawianych wniosków
    jest większa, niż jeden wniosek w ciągu trzech miesięcy, Spółka pobierze opłatę, równą kosztom administracyjnym związanym
    z udzieleniem odpowiedzi. Wniosek nie będzie rozpatrywany do czasu wniesienia przez wnioskodawcę stosownej opłaty.
  7. Właściwym dla administratora danych (Greinplast Sp. z o.o.) organem nadzoru w zakresie danych osobowych jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.
  8. W przypadku pytań dotyczących wniosku prosimy o kontakt z Koordynatorem ds. RODO  pod adresem e-mail: ado@greinplast.pl   

IV. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYKORZYSTANIA PLIKÓW COOKIES, DANYCH EKSPLOATACYJNYCH I ANALITYKI

  1. Pliki cookies (ciasteczka) to informacje w formie niewielkich plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby
    odwiedzającej Serwis  (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci urządzenia mobilnego – w zależności
    z jakiego urządzenia korzysta odwiedzający stronę). Szczegółowe informacje dot. plików cookies można znaleźć m.in. na stronie:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko. Pliki cookies pozwalają na późniejsza identyfikację Użytkownika w przypadku ponownego połączenia z Serwisem.
  2. Pliki cookies zbierają dane dotyczące korzystania z Serwisu przez Użytkownika, a ich głównym celem jest ułatwienie Użytkownikowi
    korzystania z Serwisu, dostosowywanie Serwisu do potrzeb i oczekiwań danego Użytkownika (personalizacja podstron Serwisu),
    badanie ruchu Użytkowników w ramach Serwisu.
  3. Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania przez odwiedzających ze Strony Internetowej w następujących celach:

           a) konfiguracji Serwisu, aby dostosować oraz zoptymalizować jego zawartość do preferencji Użytkownika;

           b) identyfikacji Usługobiorców jako zalogowanych użytkowników Strony Internetowej i pokazywania, że są zalogowani;

           c) zapamiętania ustawień wybranych przez Użytkownika i personalizacji interfejsu Użytkownika, np. w  zakresie wybranego języka lub
           regionu, z którego pochodzi Użytkownik;

           d) zapamiętania historii odwiedzonych stron Serwisu w celu rekomendacji treści,

           e) prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania z Serwisu;

           f) remarketingu, to jest badania cech zachowania odwiedzających Serwis poprzez anonimową analizę ich działań (np. powtarzające się
            wizyty na określonych stronach, słowa kluczowe itp.) w celu stworzenia ich profilu i dostarczenia im reklam dopasowanych do ich
            przewidywanych zainteresowań, także wtedy kiedy odwiedzają oni inne strony internetowe w sieci reklamowej firmy Google Inc. oraz
            Facebook Ireland Ltd.;

           g) zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności Serwisu.

  1. Większość przeglądarek internetowych domyślnie akceptuje zapisywanie plików Cookies. Każdy użytkownik ma możliwość określenia
    warunków korzystania z plików Cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można np. częściowo
    ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików Cookies – w tym ostatnim wypadku jednak może
    to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności strony.
  2. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies:

           a) sesyjne, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do opuszczenia strony internetowej lub zamknięcia przeglądarki internetowej
           Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie
           jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.

           b) stałe, które pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony     w parametrach pliku albo do momentu ich ręcznego usunięcia
           przez użytkownika. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia
           Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych
           z Urządzenia Użytkownika.

      6. Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików cookies są istotne z punktu widzenia zgody na korzystanie z plików cookies
           przez Serwis – zgodnie z przepisami taka zgoda może być również wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki internetowej. W przypadku
           braku wyrażenia takiej zgody należy odpowiednio zmienić ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików cookies.

      7. Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych
           przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej oraz na poniższych stronach:
           przeglądarka Chrome
           przeglądarka Firefox
           przeglądarka Internet  Explorer
           przeglądarka Opera
           przeglądarka Safari
           przeglądarka Microsoft Edge

  1. Administrator może korzystać z usług Google Analytics, Universal Analytics dostarczanych przez firmę Google Inc. (1600 Amphitheatre Parkway,
    Mountain View, CA 94043, USA). Usługi te pomagają Administratorowi analizować ruch w Serwisie. Gromadzone dane przetwarzane
    są w ramach powyższych usług w sposób zanonimizowany (są to tzw. dane eksploatacyjne, które uniemożliwiają identyfikację osoby)
    do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu Stroną Internetową. Dane te mają charakter zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawierają cech
    identyfikujących (danych osobowych) osoby odwiedzające Stronę Internetową. Administrator korzystając z powyższych usług gromadzi takie dane
    jak źródła i medium pozyskania odwiedzjących Serwis oraz sposób ich zachowania w Serwisie, informacje na temat urządzeń i przeglądarek z których
    odwiedzają stronę, IP oraz domenę, dane geograficzne, dane demograficzne (wiek, płeć) oraz zainteresowania użytkowników strony.
  2. Użytkownik, który nie chce aby informacje o jego aktywności w Serwisie, wymienione
    w pkt. 8. były udostępniane Google Analytics może zainstalować dodatek do przeglądarki udostępniany przez firmę Google Inc. dostępny tutaj:
    https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl
  3. Administrator może korzystać w ramach Serwisu z usługi Piksel Facebooka dostarczanej przez firmę Facebook Ireland Limited
    (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlandia). Usługa ta pomaga Administratorowi mierzyć skuteczność reklam oraz dowiadywać się,
    jakie działania podejmują odwiedzający strony, a także wyświetlać tym osobom dopasowane reklamy. Szczegółowe informacje o działaniu
    Piksela Facebooka można znaleźć pod adresem internetowym: https://www.facebook.com/business/help/742478679120153?helpref=page_content.
  4. Zarządzanie działaniem Piksela Facebooka jest możliwe poprzez ustawienia reklam w swoim koncie na portalu  Facebook.com:
    https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_product=ad_settings_screen.
  5. Administrator może korzystać w Serwisie z usługi FreshMail dostarczanej przez FreshMail Sp. z o.o. z siedzibą w Polsce (Al. 29 Listopada 155 c, 31-406 Kraków).
    Usługa ta pomaga administratorowi w wysyłaniu wiadomości email użytkownikom, którzy zamówili taką korespondencję poprzez wpisanie się na listę
    subskrybentów (poprzez wypełnienie okna na Stronie Internetowej "podaj adres email" i użycie przycisku "zapisz"). Szczegółowe informacje o działaniu
    FreshMail można znaleźć pod adresem https://freshmail.pl/regulamin-serwisu/.
Projekty unijne